DAF-International-Truck-Service

Silničná asistenčná služba

DAF International Truck Service (ITS)

Centrum DAF ITS je v prevádzke 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. Skúsení operátori vám poskytnú všetku pomoc potrebnú na to, aby ste s minimálnym časovým zdržaním dostali svoje nákladné vozidlo späť do prevádzky.

 
vehicle availability

24

hodín denne

Trucks

7

dní v týždni

Customer rating

365

dní v roku

 

V prípade poruchy alebo inej neočakávanej udalosti sa môžete plne spoľahnúť na cestnú asistenčnú službu DAF International Truck Service (ITS). Jediný telefónny hovor do DAF ITS dokáže zaistiť servis vozidla po celej Európe. Centrum DAF ITS je v prevádzke 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. Skúsení operátori vám poskytnú všetku pomoc potrebnú na to, aby ste s minimálnym časovým zdržaním dostali svoje nákladné vozidlo späť do prevádzky.

ITS – služba dostupná pre všetkých zákazníkov DAF

Prednosti služby DAF ITS

  • Jednotné telefónne číslo po celej Európe +31 40 214 3000
  • Služba ITS je dostupná 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku.
  • Asistenčná služba je poskytovaná v 10 jazykoch.
  • ITS pomáha vodičovi, zaistí záruku platby a vybavuje aj ostatné finančné záležitosti.
  • Pri zabezpečovaní rýchlych a efektívnych služieb sa vďaka ITS môžete spoľahnúť na viac než 1 000 dealerov a servisných stredísk spoločnosti DAF po celej Európe.
  • ITS je vlastná služba spoločnosti DAF a je poskytovaná priamo zo sídla spoločnosti v Eindhovene.
  • Služba ITS nie je obmedzená len na vozidlo, pomôže v prípade problémov s návesom, nadstavbou alebo ak má problém iba vodič.
  • Dokonale vyškolení profesionálni mechanici prispievajú k tomu, že väčšina vozidiel je opravená priamo na mieste alebo v najbližšom servise.
  • ITS informuje zákazníka o aktuálnom vývoji opravy.
  • ITS zaistí všetko potrebné k tomu, aby sa pokazené vozidlo dostalo s minimálnym oneskorením späť do prevádzky.
 
 
DAF-International-Truck-Service

Ako funguje medzinárodná silničná asistenčná služba DAF ITS? 

Kedykoľvek je prijatý hovor, služba ITS nekontaktuje len predajcu alebo servisné miesto, ktoré poskytne asistenčné služby, ale aj obchodné zastúpenie, kde prebieha bežný servis vozidla. Tento prístup umožňuje operátorom ITS okamžite zorganizovať záruku platby, takže vodič sa nemusí starať o finančnú stránku problému. Samozrejmosťou je, že ITS taktiež informuje základňu vodiča, ak sa tak ešte nestalo skôr, a vodičovej spoločnosti poskytuje aktuálne informácie o vývoji situácie a stavu opráv.

Po konzultácii s operátorom, ktorý priebežne dostáva aktuálne informácie, je možné rozhodnúť, či objednať náhradné vozidlo, alebo zorganizovať expresnú dodávku náhradného dielu, ak ho predajca práve nemá na sklade. Služba ITS sa môže chváliť rozsiahlou a dobre rozloženou sieťou približne 1 000 predajných a servisných miest DAF po celej Európe.