Výnimočná hnacia sústava

Nové modely CF a XF využívajú motory PACCAR MX-11 a MX-13 s viacerými krivkami krútiaceho momentu a novými výkonovými charakteristikami. Výsledkom veľkého množstva inovácií je ešte vyšší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, čo poskytuje najvyššiu palivovú efektívnosť.

Inovácie motora

Na zaistenie najlepšej palivovej efektívnosti v odvetví sa využíva plne variabilné olejové čerpadlo, čerpadlo riadenia a čerpadlo chladiacej kvapaliny, nový systém piestnych krúžkov a nový profil spodnej časti piestov, ktoré prispievajú k zníženiu trenia. Navyše sme pridali nové turbodúchadlo a nový systém spaľovania na maximalizáciu účinnosti.

Rozšírený režim Eco Mode

Nové modely CF a XF využívajú rozšírené možnosti režimu Eco Mode. Režim Eco Performance Mode zabezpečuje rovnováhu medzi skvelými jazdnými vlastnosťami a najlepšou palivovou účinnosťou. Keď je najdôležitejšia nízka spotreba paliva, najlepšou voľbou je režim Eco Fuel Mode, ktorý okrem iného preraďuje prevody pri nižších otáčkach.

Nižšie náklady na opravy

Náklady na opravy a údržbu môžu z Vášho prevádzkového rozpočtu odčerpávať veľké sumy peňazí. Preto sme zaviedli niekoľko inovácií na minimalizovanie opotrebovania dielov. Riadenie spojky sa teraz napríklad nachádza v samotnom puzdre spojky, čo chráni pred poškodením vodou a nečistotami. Alternátor je riadený elektronicky na zlepšenie nabíjania batérie. Tieto vylepšenia zvyšujú odolnosť, spoľahlivosť a v konečnom dôsledku aj Vaše zisky.

PACCAR MX engines
DAF TraXon automated gearbox

Vysokovýkonné prevodovky

Nové modely CF a XF sa dodávajú s najnovšou generáciou automatických prevodoviek TraXon (12- a 16-rýchlostné). Nižšie straty spôsobené trením, ešte rýchlejšie preraďovanie a rozšírené využívanie funkcie EcoRoll prispievajú k najnižšej spotrebe paliva a zvýšeniu pohodlia vodiča vďaka tichej a plynulej prevádzke a presnej aktivácii spojky. Automatická prevodovka TraXon tiež umožňuje vyššie redukcie pri najnižších prevodoch, prostredníctvom ktorých možno vytvárať ešte rýchlejšie hnacie sústavy.
DAF rear axle

Vysoko efektívne zadné nápravy

Okrem nových motorov a prevodoviek sme začali používať vysoko efektívne zadné nápravy s kolesovými prvkami s nízkym trením. Okrem toho umožňuje ponuka rýchlejších prevodových pomerov od 2,05 využívať nižšie otáčky motora pre najvyššiu palivovú účinnosť. Na redukciu strát spôsobených trením sme zaviedli súpravy brúsených diferenciálnych prevodov a pridali sme nové ložiská a tesnenia na zadnej náprave, ako aj olej zadnej nápravy s nízkou hladinou a nízkym trením.

Táto webová lokalita používa súbory cookie

Spoločnosť DAF používa súbory „cookie“ na zlepšenie funkčnosti tejto webovej stránky a zabezpečenie poskytovania čo najlepšej služby. Okrem toho využíva služby analytikov spoločnosti Google na anonymnú analýzu vášho používania našej webovej stránky. Súbory „cookie“ spoločnosti DAF sú úplne bezpečné a neškodné, ale ak si želáte, kedykoľvek môžete zmeniť ich nastavenie vo vašom prehľadávači.